• keyboard_arrow_right Recenzije
  • keyboard_arrow_right“Rhythm of Serenity” novi album Marcus Gad-a

Novosti

“Rhythm of Serenity” novi album Marcus Gad-a

todayApril 26, 2020 24 5

Background
share close

Za razliku od drugih medija danas, donosimo vam dobre vijesti – nakon super uspješnih albuma „Chanting“ (2017) i „Enter a Space“ (2019.) koji su uhvatili uho svih ljubitelja rege-a, kaledonski umjetnik Markus Gad objavio je (13. Marta 2020.) novi album “Rhythm of Serenity” pod izdavačkom kućom “Baco Records”.

Još prije službenog izdanja albuma Markus je objavio video najavu i pjesmu s istoimenim nazivom.

Kaledonski pjevač jedan je od muzičkih izdanaka čuvenoga sastava Midnajt/Akae Beka i nedavno preminulog pjevača Von Bendžamina. Uticaj se već osjetio 2017. u albumu “Chanting”, prvom albumu Markus Gad-a. U njegovom muzičkom pristupu postoji nešto vrlo organsko, volja za vezom za elemente, što stvara specifičnu atmosferu. To je primijetio Amerikanac Endrju “Moon” Bejn, jedan od stubova rege porodice muzičara i producenta pod nazivom “Zion I Kings”, koji je puno sarađivao sa… Midnajtom i pjevačem Akae Bekom. Upravo je on preuzeo inicijativu da kontaktira Marcusa prije dvije godine i ponudio da rade zajedno. „San je postao stvarnost“, rezimira mladić. „Nije dato svima da stvaraju muziku sa umjetnicima koji su uticali na vas. To je velika šansa. “

„Nije dato svima da stvaraju muziku sa umjetnicima koji su uticali na vas. To je velika šansa. "

Povratak na novi album, Markus se drži svog prepoznatljivog meditativnog i očaravajućeg zvuka. Slušajući 13 novih pjesama (posebno „Leggo your ego“, „Honoring the soil“, „Nature like scripture“, slušatelj osjeća Markusove riječi koji poziva da se vratimo prirodi i elementima kao i da njegujemo humanost kao što su to radili i naši preci. Lični favorit je “Ini Royal” najabingi pjesma u kojoj Markus primjenjuje sličan stil kao što je to radio i Von Bendžamin, vrlo dinamična pjesma s lijepim tokom. Čitav album osjeća se kao poziv novoj generaciji koja sve više i više konzumira digitalni svijet ostavljajući po strani  majku prirodu i ne njegujući ljudski duh.

Generalno gledajući, „Ryhtm of Serenity“ je odličan album koji rado preporučujemo, daje nam nadu da još uvijek postoje umjetnici poput Markusa koji nude kvalitet i predviđamo perspektivnu muzičku karijeru. Hvala! Album je dostupan na zvaničnoj web stranici Baco Records i može se kupiti OVDJE

Autor: Jah Tooth

Written by: reggaeneracija

Rate it